تصویر هدر بخش پست‌ها

🖤🐈‍⬛وب مریکت🐈‍⬛🖤

ب وبلاگ مرینت خوش اومدید ، فن آرت درخواستی هرچی داشتید بیاید گفتمان 💖🤍

(p1)💖My New Love💖

(p1)💖My New Love💖

| 😈🖤نقشه برای قتل جرمی و توماس🖤😈

برو دیگههههه 😩🤪 راستی با پارت ۱ اومدم 💜

( واسه هر کی حروف اول اسمش رو میذارم )

م : مرینت : ❤️

بیدار شدم ساعت ۶ و نیم بود گفتم خداااااا دیر شد باز 😩

آفتاب زد تو اتاق ☀️ لباس پوشیدم و رفتم پایین دیدم جولیکا و مامان صبحونه درست میکنن 

م : سلام مامان ، جولیکا 

م س : مامان ، سابین : سلام دخترم

ج : جولیکا : سلام 

برگردیم پیشه مرینت :

 رفتم 🚾 صورتم رو شستم و اومدم میز رو چیدم جولیکا رفت کیف هار و آماده کرد 🎒🎒 و مامانم غذا رو ریخت تو بشقاب جولیکا اومد صبحونه خوردیم و رفتیم 🥞🍳

ل : لوکا : 💙

پا شدم دیدم ساعت ۶ لباس پوشیدم و رفتم پایین

 رفتم اتاق آدرین ببینم چی کار می کنه تنبل خان خواب بود 😪صداش کردم ،

ل : آدرین پاشو دیر میشه ها ۱ ربع مونده به ۷ 

آ : باشه لوکاااا ( خمیازه)چییییییی ( تعجب )

برگردیم پیشه لوکا :

تا گفتم در رفتم تو اتاقم ۵ دقیقه بعد آدرین با ۲ تا بالش اومد اتاقم یکی رو انداخ بهم با اون یکی پرید روم تا ساعت ۶ نیم جنگ بالشتی داشتیم بعد من کیفارو آماده کردم اونم رفت لباساشو بپوشه اومد بعد صبحونه خوردیم و رفتیم مدرسه تو راه نینو و آلیا رو هم دیدم .

عه تمومید برای پارت اول بسه ۳ لایک ۴ کامنت 💜

 

تصویر پروفایل kimiya سطح تجربه kimiya
kimiya
7 ماه پیش
ستایش جون الان میخوام پست تو وب بزارم چجوری بزارم☺️
تو گفتمانت گفتم
تصویر پروفایل ZAHRA:) سطح تجربه ZAHRA:)
ZAHRA:)
7 ماه پیش
Good💜
عالی بود
تصویر پروفایل R سطح تجربه R
R
8 ماه پیش
عالی
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد